Web
Analytics

Termeni si conditii

Termeni generali:

  • Platforma eco-print.ro este administrata direct de către SC Electrotech Expert SRL cu sediul în Targu Mures având CIF RO25279335 înregistrată la Registrul Comertului Jud. Mures sub nr. J26/313/2009.


  • Denumirile comerciale folosite pe platforma Eco-print sunt folosite cu scopul identificarii cartuselor si/ a imprimantelor, denumirile apartinand proprietarilor de drept a marcii inregistrate conform CE.


Livrarea produselor:


  • Expedierea produselor se face în termen de 24 de ore lucratoare pentru produsele aflate pe stoc.


  • În cazul produselor care nu se găsesc în stocul propriu, sau în cazul produselor ce necesita personalizare, termenul de livrare vi se va comunica în fiecare caz în parte, după plasarea comenzii, termenul mediu fiind de 48 ore lucratoare.


  • Expedierea comenzilor se face prin serviciul Prioripost al Poștei Romane. Cost 20 lei/colet. Pentru comenzile de minim 200 lei se ofera un voucher de transport gratuit.


  • Plata produselor se poate face în sistem ramburs la livrare sau în avans prin transfer bancar. În cazul pretului prin transfer bancar, livrarea se va efectua după confirmarea platii.


Returnarea produselor:



  • Returul produselor se poate face conform legii în termen de 15 zile de la achiziționarea lor, cu excepția consumabilelor desigilate, a celor aduse pe comanda specială, sau a produselor personalizate/ imprimate conform cerintelor clientului.

  • Cheltuielile de transport pentru produsele returnate în termenul legal de 15 zile, este suportat de către client. De asemenea se vor returna/scadea din valoarea pretului voucherele de reducere acordate la achiziția produsului (ex.voucher de transport gratuit pentru comenzi de peste 200 lei).



  • Produsele neconforme sau cu defecte se înlocuiesc gratuit de către furnizor în urma constatarii defectului/a neconformitatii produsului.


  • NU sunt considerate produse neconforme comenzile plasate greșit.


Prelucrarea si stocarea datelor cu caracter personal:


  • Pentru a se putea onora/livra o comanda, este nevoie sa cunoaștem numele Dvs, adresa precum și numărul de telefon, date care for fi procesate și de către firma de curierat. De asemenea, aceste date vor fi folosite la intocmirea documentelor legate (factura), și vor fi stocate conform legii pe perioada minima obligatorie.


  • În calitate de client al nostru, veți putea fi contactati telefonic sau pe e-mail, pentru a vi se comunica statusul comenzii, disponibilitatea produselor, termen de livrare, alte produse echivalente în cazul în care cele comandate nu se afla pe stoc, pentru a vi se comunica diverse oferte aflate în derulare de către societatea noastră.

Module de tip cookies:

  • Pentru plasarea oricarei comenzi, este necesara utilizarea de module de tip cookies. Pentru a afla mai multe informații referitor la „cookies” puteți accesa link-ul https://ro.wikipedia.org/wiki/Cookie